Якби сценарій українського відбору на Євробачення-2019 писали Франц Кафка і Джордж Орвелл, то й вони б не змогли створити більш абсурдну і живу історію, що обурює до глибини душі, про тоталітарну одностайність київської влади. Злочинної влади, яка використовує найбрудніші методи (підтасовки, адміністративний ресурс, цькування інакомислячих), щоб розправитися зі своїм противником. І системи, яку створила ця влада та її підлабузники ‒ від віце-прем’єра Кириленка до шісток влади: недовідставленого керівника НГТУ Зураба Аласанії, суддів і журналістів, що розпалюють ненависть.

Нові критерії відбору на Євробачення ‒ найяскравіший вияв ідеології «хижацького націоналізму» в Україні в найпримітивнішій, найбільш ущербній його формі. Коли учасників вокального конкурсу обирають, керуючись не думкою мільйонів українців, а політичною доцільністю, ‒ це вже навіть не цензура, а справжнісінька дискримінація.

Очевидно, псевдопатріотичні досліди з «Гринджолами» і MELOVIN наших прозахідно налаштованих діячів так нічому і не навчили ‒ сьогодні вони наступають на ті самі граблі. За роки єврореформ дискримінація взагалі стала характерною рисою постмайданної політики. Радикальна русофобія проявляється у всіх сферах ‒ освіті, мовній політиці, церковному питанні … Влада обмежує у правах тих, хто говорить не на тій мові, ходить не в ту церкву, підтримує не той «цивілізаційний вибір» … Не дивно, що навіть господарі цієї влади з Вашингтона втомилися від «українського питання» і шарахаються від українських політиків, які сповідують націоналістичні ідеї, як від прокажених.

Віктор Медведчук,

голова Політради партії

ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА ‒ ЗА ЖИТТЯ

Останні записи