Про це заявив народний депутат від ОПОЗИЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ – ЗА ЖИТТЯ Юрій Мірошниченко, коментуючи сьогоднішній стан вітчизняної залізничної галузі.

За його словами, однією з ключових проблем «Укрзалізниці» є застарілий рухомий склад. «Рухомий склад потребує оновлення, адже Україною курсують навіть півстолітні вагони. Однак «Укрзалізниця» в 2018 році здійснила закупівлю у провідного національного виробника – Крюківського вагонобудівного заводу – цілих 8 вагонів, а всього дворічний план закупівель «вражає» – 54 вагони», – зазначив опозиційний політик.

«Також «Укрзалізниця» потерпає від нестачі тяги, при цьому 30 локомотивів, що були закуплені, ситуацію не врятують, адже потреба в них на найближчий рік за оцінками експертів – в 3-5 разів більша. Навіть керівництво «Укрзалізниці» визнає, що грошей на нові поставки локомотивів немає, і єдиний шлях, де їх взяти – підвищити тарифи, приблизно на 25%. Однак це призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції», – сказав Юрій Мірошниченко.

Парламентарій підкреслив, що додаткові кошти можна знайти, викоренивши корупцію в держмонополії. «Тільки за одним з епізодів, що розслідуються зараз НАБУ, сума збитків при поставках стрілочної продукції перевищує 90 млн грн», – зазначив він.

«Саме команда ОПОЗИЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ – ЗА ЖИТТЯ і Юрій Бойко мають достатньо досвіду та професіоналізму, щоб побороти корупцію і створити умови для економічного зростання, що забезпечить розвиток цілої низку галузей, в тому числі і залізничної», – резюмував Юрій Мірошниченко.

Останні записи